Tuesday 28 August 2012

Flug / Flight

english version below german
Ja jetzt ist es schon wieder so weit. Ich verlasse die Schweiz wieder. Ich hatte eine sehr schöne und gesegnete Zeit hier und freue mich schon auf das nächste mal. Jetzt hätte ich jedoch noch ein Gebetsanliegen. Bitte betet, dass mein Gepäck mit mir rechtzeitig in Kanada ankommt. Ich habe nur drei Tag in Kanada bis zu meiner Abreise nach Brasilien und sollte neu packen. Bei 2 von 3 malen die ich durch Chicago flog habe ich mein Gepäck dort verloren. Also noch mals, danke viel mals für die gute Zeit die ich hier in der Schweiz haben durfte und denke doch an mein Gepäck.
Danke viel mals und Gottes reichen Segen wünsche ich dir.



Well, it's time again. I'm leaving Switzerland. I had a wonderful and blessed time here and I'm already looking forward to the next time I'm coming back. Now I just have a prayer request. Please pray that all may baggage arrives on time with me in Canada. I just have three days in Canada to repack and get organized for Brazil before I leave again and from all my flight that I had  through Chicago I lost my baggage 2 out of 3 times there. So again, thank you for your support while I was here in Switzerland and keep me and my baggage in your prayer.
Thank you so much and may our LORD bless you richly.